четвъртък, декември 07, 2006

Ама много пари...

Драги ми Смехурко,

Пиша ти писмо да ти благодаря за това, което си сторил на моята любима баба. Много ми хареса. Много смешно е станало. Браво. Гордея се с теб. Сигурен съм, че с години ще разказваш за този си подвиг.

.
.
.

Не ми е много весело днес. Има неща, които четеш и чуваш, но рядко предполагаш, че ще ти се случат.

Примерно днес говоря с роднини в България и научавам, че някой си е направил долна шега с 80 годишната ми баба.

Разбира се, че е много смешно да подхлъзнеш една 80 годишна жена.

Обадили са се по телефона и казали, че се обажда "Не ме ли позная коя съм?". При което възрастния човек отговаря обикновено: "Ама Марийке ти ли си? А, не си... уууу Пенке не те познах".

Баба ми съответно си е помислила, че разговора е отдалеко и оприличила жената на съпругата ми. За да е съвсем сигурно добавила, че не е очаквала разговор от САЩ и наговорила на бързо имената на децата, семейство и роднини.

После са си поиграли с нея около 15 минути обяснявайки как са изпратили колет с много важни и скъпи неща, но пощите са объркали нещо и е получен не в нашия град, а в един на 300 км от нас.

За да е по-интересно са добавили, че сега пощите ще го върнат обрано в САЩ и ще трябва да платя сигурно 4000 лв. Може би и повече. Освен ако, освен ако някой не отиде да го вземе. Много е важно. Бабо ти ще можеш ли да отидеш? Много е важно.

И баба ми решава, че след като я моля то сигурно е много важно. Все пак е на 80 години и за да я помоля да се хване в това време да прекоси половината България значи е много важно.

Обажда се на един съсед и го моли да я заведе. Тя ще плати всичко, само да я заведе, че вуницте и са се обадили чак от САЩ и много е важно да отиде, че иначе много пари ще похабят.

Случило се така, че този път е имала късмет. Независимо, че и казали да не тревожи други близки един от тях е звъннал и след като е разбрал какво е станало е успял да я върне от пътя. Били на околовръстното.

.
.
.

Така ви ми ти истории Смехурко. Жив и здрав да си, все така весело да си прекарваш.

Твой приятел, весел Патиланчо.